Pfff... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Pfff... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Pfff...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Mei 2010 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, eindelijk weer even op internet. Het werkt hier fantastisch, maar niet heus. Gisteren en vandaag het grootste deel van de dag deed het internet het niet, nu dus wel weer even. Gauw gebruik van maken. De kou in de tent is soms best erg, vooral s avonds. Gisteren avond aan de rose maar het hielp niet echt. Nu heb ik van mijn collega van elle vacanze een kacheltje gekregen (niet dat kleintje die het niet goed deed, maar een grotere). Ben benieuwd vanavond. Overdags is het best warm in de tent en dan lig ik s middags wel even lekker. Bij mijn vrienden uit limburg heb ik gister avond even gezeten en dat was wel gezellig. Kreeg spaghetti mee die ik vanmiddag lekker heb opgegeten en zit er nog vol van. Ben even naar die italiaanse supermarkt hier in de buurt gelopen en toen had ik het ook warm. Ben nu best wel moe, het is ook rustig bij de receptie. Gisteren niet, er kwamen 45 nieuwe mensen en ze hadden bijna allemaal wat.. Dat is ook vermoeiend. Vanochtend onder de douche, oh wat heb ik het dan koud erna. Laat het warme weer maar komen!! jullie horen snel meer, ps het regent nu, wat een nieuws he..

  • 09 Mei 2010 - 20:00

    Erica:

    Hoi!

    Laat het warme weer hier ook maar komen!!!
    Gister feestje joke en wim gehad trad een hele leuke man op de hele avond. Nu op naar hemelvaartsdag is donderdag dan is er hier ook markt net als vorig jaar en dan vrijdag playbackshow en zaterdag fooienpot. Dus druk,druk,druk!! Dinsdag horen we op het werk met wie we gaan werken op de nieuwe locatie,ben erg benieuwd!

    tot snel weer!!! :)
    x

  • 10 Mei 2010 - 18:30

    Erica!!:

    He hallo!!

    Leuke foto`s!
    Ziet er allemaal mooi uit.

  • 10 Mei 2010 - 21:25

    Papa & Mama:

    Fijn dat jullie met het slechte weer gebruik kunnen maken(dank zij jou)van een mobiel home, is wel comfortabeler dan de tent en ook beter voor jullie gezondheid!!
    Erg leuk om de foto's te bekijken, heeeeel leuk hoor.We kijken uit naar je volgende verslag,tenminste als internet HET DOET en nog meeeer foto's.Groetjes uit een zonrijk(hahahaha) Driel waar we vanaf a.s. woensdag om 18.00 uur de rotonde bij de Rijnstraat kunnen gebruiken, deze wordt om 17.00 uur officieel geopend (lekker belangrijk he), wilde ik toch effe laten weten.xx papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 150265

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: