Bouvier gezicht,grrrr - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Bouvier gezicht,grrrr - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Bouvier gezicht,grrrr

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Juli 2010 | Italië, Salionze

Wat een verhaal weer, ten eerste is het hier de laatste dagen bijna niet uit te houden zo warm en benauwd als dat het is. De luchtvochtigheid is ook erg hoog waardoor we allemaal erg zweten en het best zwaar is op het moment.. Gisteren hele erge hoofdpijn gehad ook door een excursie die ik s ochtends vanuit de camping naar Borghetto had gemaakt. Erg mooi was het en ik had Valerio meegenomen die onderweg moest spugen omdat ik denk ik te veel wiebelde met de fiets. Ook een opgave hoor, 2 uur fietsen met een fiets zonder versnellingen. Wel erg mooi onderweg! Die dag ervoor heb ik het achter de receptie erg warm gehad en zweette ik continu. Ging zowat van mijn graatje.
Maar goed even over het bouvier gezicht wat ik volgens belgische gasten heb. Ik was met het golfkarretje onderweg en werd bij deze mensen binnen geroepen en toen ik binnenkwam zag ik alleen maar glas. Tijdens het koken was het glas achter het kookgedeelte gesprongen en lag al het glas door de mobile heen. Dit is ook niet normaal en meteen met spoed bij de hoofdreceptie gemeld. Later kwamen we na werktijd er weer langs en stonden ze nog te schreeuwen en er was nog niets gedaan en de kindjes moesten gevoed worden, bla bla. Als dit normaal gezegd kan worden maar het was alleen maar schreeuwen.En toen roept er 1 dat ik daar stond met mijn Bouvier gezicht en ook al bij de receptie. Nou ja, ik laat me niet beledigen en toen ben ik weggelopen. Kwamen ze Glenn en mij nog achterop. Ik werd er bang van, moest wel lachen om die opmerking maar die gasten werden helemaal link. Later blijkt dat ze met de pannen de hoofdreceptie zijn ingelopen en hebben gegooid met die pannen en de computer en hebben gedreigd de receptionisten dood te maken. Stelletje idioten..
Dat zijn dagen die we dus ook mee maken, nou ja net hebben gehad gisteren. Erg hoor, toen ik gisteren uit douche kwam was ik wel beetje bang. Het ergste is dat ze nog op de camping zitten, de politie is wel geweest maar kijken het 3 dagen aan. Gasten gaan zaterdag weer naar huis, ben blij als ze weg zijn...
Nou allemaal, ben lekker vrij vandaag vanochtend naar markt in Lazise geweest, erg druk maar wel mooi en gaan zo naar Il Leone toe. Vanavond waarschijnlijk uit eten, wat een leven he..
En tja, Nederland wat een wedstrijd he. Het is weer voorbij en we gaan weer door met het normale leven. Tornado s in Duitsland, noodweer in Nederland en hittegolf bij ons. Wat een rotleven zeg
Ciao

  • 14 Juli 2010 - 20:28

    HOME SWEET HOME:

    Zo zeg, dat is niet niks met die Belgen en dan kijkt de politie het 3 dagen aan? Niet normaal hoor maar probeer je rustig te houden, die gasten sporen niet. Inderdaad ze kunnen toch ook normaal iets zeggen, kan me voorstellen dat ze boos zijn maar jullie kunnen niet meer doen dan dingen doorgeven, toch? Nou effe over het weer hier...........de 2e partytent is ook aan gort, de vorige met de hagel en deze met het noodweer van vanavond. 't ging echt te keer.....niet normaal!!! Nou vanaf deze plaats wensen we je heel veel sterkte toe met de hitte en houdt zoveel mogelijk drinken bij de hand, je hebt het nodig met die hitte!!! xx Papa en mama en voor de rest van het team incl. Valerio...groetuh en ciao.

  • 14 Juli 2010 - 21:28

    Erica:

    niet normaal joh die gasten,hou ze maar mooi op afstand!!!
    Hier alles goed Gijs was gister net de nutty professor had een allergische reactie door een muggensteek had een hele dikke hangwang en s avonds ook nog een vuur rode grote plek op zijn zij,dus maar even naar de huisartsenpost gegaan en nu allergie tabletten. Is vandaag alweer wat minder,

    nou groetjes en houdt die idioten uit de buurt

  • 15 Juli 2010 - 21:50

    Jacco, Eef En ????:

    hé bouvier!!!

    even w.b.t. die mafkezen; aangifte doen, werkt het beste, worden ze ter plekke opgepakt. Is een doodsbedreiging, mag niet, is strafbaar, wat de politie ook zegt, aangifte doen.
    Verder alles ok hier, Eef morgen nog 1 dag werken, dan tot 1 december thuis, weet niet of ik het wel trek hoor, hahahaha!!!
    Noodweer hier ook overheen getrokken, maar wij hebben geluk gehad. In Zetten was het helemaal niet meer normaal, bomen als lucifer houtjes om geknakt, op de weg naar Zetten toe(via de Linge) en op mijn werk, overal lagen bomen, wegen afgezet, snelwegen dicht. Kan je beter tropische temperaturen hebben..... en wij maar lopen zeiken. Tis nooit goed.......
    Ik probeer je morgen te bellen, ok? Goed drinken he, met die hitte! Thee(warm) schijnt ook nog wel eens te werken....

    Groeten,

    Jacco, Eef, mini me en natuurlijk RUSSELL!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 150252

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: