Te warm.... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Te warm.... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Te warm....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

17 Juli 2010 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, net 2 dagen van 40 graden en meer achter de rug en ik kan je verzekeren dat is geen pretje. Tenminste niet om in te werken. Van de week al 2 dagen hoofdpijn gehad van de warmte, zo erg dat ik er misselijk van was. Zo ook vandaag, ik voelde me zo slecht.. Vanochtend eerst bij het gardameer wezen zwemmen omdat we op zaterdag en zondag niet meer in het zwembad mogen. Daarna een heerlijk broodje kebab op, echt geen straf dus. Maar toen dus de warme receptie in, respect voor Glenn en Tom die de echte hitte in mochten/moesten. Tussendoor al een keertje wat gaan drinken bij de bar en toen weer terug. Heb wel een paar liter water op, maar nog niet genoeg denk ik. Ben niet zon klagert, maar dit was te veel. Maar goed, rond 22.00 uur en na 2 roze pilletjes ging het langzaamaan weer wat beter. Vanavond bewolking, lichtflitsen een stuk of 10 druppels regen en dat was het weer voor Italie. Een echte regenbui zou welkom zijn..De tijd vliegt toch wel,soms denk ik oh het is pas maandag en het is nu al weer bijna zondag.. Maandag waarschijnlijk een bootje huren met een aantal mensen en dan het gardameer op. Lijkt me wel leuk, volgende week ook weer vroege diensten en dat is ook wel weer fijn. Deze week veel kunnen uitslapen, totdat je het bed uit smelt en dat is tussen 9 en 10 uur.
Ik houd jullie op de hoogte en tot snel,
kijk ook weer op mijn fotoalbum voor nieuwe fotos
Ciao

http://www.mijnalbum.nl/Album=N36NF7AY

  • 18 Juli 2010 - 11:02

    Mieke De Boer:

    hoi heidi ik zag de foto`s en ik moet zeggen je ziet er heel goed uit jou gezicht straalt helemaal hou het zo petje af.groetjes henk en mieke.

  • 18 Juli 2010 - 21:40

    Papa En Mama:

    Heftig hoor dat hete weer, dan zitten wij hier wel eens te klagen maar zoals je door de telefoon zei, 44 graden, ja dan kan ik me voorstellen dat je daar beroerd van wordt en vooral als je ook nog eens moet werken. Geniet morgen van jullie boottochtje en plons af en toe maar lekker in het Gardameer, jullie verdienen het! De laatste foto's in je album zien er weer erg leuk en mooi uit. Nog bedankt voor de mooie kaart met allemaal foto's erop, erg leuk hoor.We kijken weer uit naar je volgende verslag, erg leuk allemaal om je zo te volgen. Groetjes aan de andere kampgasten(hahaha) en vergeet Valerio niet een extra knuffel te geven........DE ROTHOND!!! Maar.....het blijft een scheetje.xx Papa en Mama

  • 19 Juli 2010 - 08:40

    Korrie:

    Ha die Heidi, wat een hitte zeg, maar hier komt het er ook weer aan. Gelukkig krijgen wij dan na een paar dagen een flinke bui. Afgelopen woensdag was het niet mis zeg er vloog van alles door de straat. We krijgen hier op de hoek Mark Aalbers te wonen en die is dat huis aan het strippen. Een container vol met schrootjes op straat, nou dat wil wel rondvliegen zeg.Verder viel de schade gelukkig mee. Vandaag gaat er weer een periode van warmte van start. Morgen, de eerste dag van de vierdaagse wacht ons een temp. van 33 graden dus maak je borst maar nat hoewel dat wordt ie vanzelf wel, ha,ha. Het zal nu bij jullie wel erg druk gaan worden want de vakantie is in volle gang. Wordt het hier tenminste rustig. Nou meisje dit was weer een kattebelletje van mij. tot de volgende keer. Tjuuuuus.Korrie

  • 19 Juli 2010 - 19:57

    Angelique:

    Hey Heidi,
    Ben weer even bij je komen neuzen!hoe het met je gaat!!!Dacht laat ook ff een krabbeltje achter!!Veel plezier nog!
    Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 150272

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: