Bijna een maand - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Bijna een maand - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Bijna een maand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

16 Mei 2010 | Italië, Salionze

Tja, en dan zit je al bijna een maand in Italie en wat zeg ik dan.. Ik zit hier goed en het gaat goed met me, gelukkig.. tuurlijk als ik kijk naar het gezond eten etc.. ik ben er nog niet, maar ik geniet en ik ik ben blij. Lach veel, ouwehoer ook, vandaag ook was ik best flauw.. Lang geleden dat ik me zo goed voelde, soms voel ik wel dat ik twijfel aan mezelf, vaak zelfs maar dan verdwijnt het weer. Ik red het hier nog wel een aantal maanden. Oh wat voelde ik me op het laatst rot in nederland en dacht dat het nooit meer over zou gaan, maar heb het tegendeel al bewezen. Ondanks de regen, het plassen in de emmer, de kou, mijn onzekerheid. Ik heb leuke mensen ontmoet, voel me steeds zekerder worden en mijn vrienden uit Limburg viel het op dat ik vaak zeg: Ik ben zo blij!! En dat ben ik ook, ook als ik bezweet aankom in Peschiera als ik daar naar toe fiets. Wat voelde ik me vanmiddag goed toen ik ging eten bij Nienke, Martin en haar vader en lekker aan de wijn zat en later weer gewoon aan het werk ging. Ik ben blij en zo voel ik me meestal ook. Dromen, ik weet vaak de helft niet meer en slaap heerlijk. Kijk er ook naar uit als straks papa, mama en Erica komen en dat ik nu straks de baby via de webcam kan zien. Maar nogmaals het gaat goed en wat vind ik het fijn om te lezen dat anderen geinteresseerd in me zijn en wat lach ik vaak om de dingen die ik krijg. Toen ik hier vertelde dat jullie moesten huilen toen ik ging. Als je niet om iemand geeft dan huil je niet en zo ver was ik al dat ik daar niet meer aan dacht. Ik lach nu bijna de hele dag, maar dan ook gemeent en verheug me er nu al op dat Erica straks de competitie aangaat met mijn collega's (onderonsje he Erica).Ik ben mezelf,kan mezelf zijn en hoewel ik er vaak als een kerel bij loop, mooi hoor die kleren van vac soleil voel ik me goed. Nou ik ga zo slapen, morgen weer keer cappuchino drinken, ja hoor heb de smaak te pakken en van de wijn natuurljk. Slaap lekker allemaal en wie mijn foto's wil zien, hier komt de link

http://www.mijnalbum.nl/Album=N36NF7AY
ciao

  • 16 Mei 2010 - 21:24

    Papa En Mama:

    dat is nou toevallig, ben ik de mail aan het checken komt er een bericht van jou binnen. Ik dacht.gelijk reageren want via mijn mobiel heb ik al 2 berichten naar je nieuwe nr. (dezelfde) gestuurd en 1 naar je gewone nr. maar ze staan nog steeds in de wacht maar zullen vast wel een keer binnen komen. Het blijft zo fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt want dat is het belangrijkste van alles!
    Zo zie je maar als alles goed met je gaat droom je minder, slaap je beter en GENIET je weer, YEAH!!!
    Nou slaap lekker en ook de groetjes van papa, natuurlijk en van mij....Mama

  • 17 Mei 2010 - 07:50

    Ursula:

    Hoi Heidi,
    met bewondering lees ik al je verhalen!!! Ik vind het super stoer van je wat je doet... een half jaar italie om er sterker uit te komen, en na een maand gaat het al beter met je, de kracht zit in jezelf, je moet het soms alleen even opzoeken...en soms moet je daarvoor helemaal naar Italie!!! Geniet ervan, nog maar 5 maanden! You go girl!!!!!,
    Groetjes Ursula

  • 17 Mei 2010 - 12:52

    Sylvia :

    Hé Heidi! Van je moeder kreeg ik je site door. Wat leuk om zo te lezen hoe het je vergaat in het verre Italië! Leuk te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Het is een hele stap om zomaar zover weg te gaan.
    Heel veel succes met alles wat je doet!!

    Groetjes!
    Sylvia

  • 17 Mei 2010 - 17:43

    SIEP:

    Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat!
    Met mij gaat ook alles goed..ben onderhand tonnetje rond van al het eten.
    Heb nu ook ondekt dat ik over het hekje in de tuin kan springen haha vinden Gijs en Erica niet zo leuk,hun maar zoeken en ik me lekker verstoppen haha. Maar als Erica goed hard schud met lekkere snoepjes kan ik de verleiding niet weerstaan en kom ik lekker terug naar huis.
    Net was ik nog even ontsnapt hadden het keuken raam open staan dus ff op het gasfornuis staan en ik kon lekker weg en hun maar eten hadden pas door dat ik weg was toen hun eten op was hahah

    Groetjes prop prop

    miauw-ciao

  • 17 Mei 2010 - 19:53

    ERIC@:

    Heb net op zoover gekeken,maar de reacties waar niet al te best. Vooral veel klachten dat de mobiles veel te dicht op elkaar staan. Ben erg benieuwd hoop niet dat wij 1 meter van onze over buurman zitten. (stond er ook)
    Komen er nog meer nederlanders als wij komen of is het dan een rustige periode?

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 150256

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: