Gaslucht en nog steeds erg warm - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Gaslucht en nog steeds erg warm - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Gaslucht en nog steeds erg warm

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Juni 2010 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, het heeft even iets langer geduurd maar alles is goed hier hoor!! Begin weer een beetje in het ritme te komen, s nachts slaap ik wel met muziek in, probeer daar ook weer van af te komen. De afgelopen en komende dagen is het erg warm hier. Zon 33 graden, maar wel wind dus aardig vol te houden. We hebben met de groep al weer een keer gebarbecued, maar dan met 15 man. Ik had het allemaal geregeld en was ook kei kapot. Had ook gepofte aardappels, was er zo trots op. Er was genoeg en we konden er gisteren nog een beetje van eten. Lekker broodje hamburger op, van de bbq. Gisteren met Noortje en Emanuel naar Il Leone geweest, een winkelcentrum vlakbij desenzano en daar was ik al een keer eerder geweest en het was echt geweldig. Heb nu ook de echte havananas gekocht. Ben benieuwd of ze lekker lopen. Voelden wel lekker aan, bijna iedereen hier loopt erop. O ja en kleren bij de H en M, die zat er ook. Verder was ik vandaag vrij en ben toen naar de markt in Lazise op de fiets gegaan en dat was erg leuk. Ongeveer een uurtje fietsen (op een damesfiets met maar 1 versnelling), maar was ook echt de moeite waard, super leuk en gezellig zag het er daar uit. Vanmiddag nog even bij het zwembad gelegen en zit nu op het veld waar het al 2 dagen naar gas stinkt. Bij ons op het veld staat een tijdbom, nl een gastank die officieel daar niet eens tussen de gasten(personeel) mag staan. Maar ja we zitten in Italie he. Dus het stinkt al 2 dagen naar gas en ook de gasten klagen er over. Verder ben ik erachter gekomen dat ze hier in supermarkt stiekem sigaretten verkopen omdat ze op de vergunning zitten te wachten. Lachen he. Tja verder gaat het zn gangetje en eten we vanavond met zn allen pasta, zelf maken en dan gaan er vanavond een stel stappen. Ik ben er nog niet uit, ben moe en moet morgen weer vroeg beginnen. Nou, tot snel.. Er staat een nieuw filmpje op deze site en op mijn album weer nieuwe fotos

groetjes, ciao

• 09 Juni 2010 - 20:32

Marlou:

Hey Heidi

Bedankt dat je even een klein stukje van Lazise hebt laten zien. ha ha!
    Nog een aantal weken en dan gaan we daar lekker op vakantie.

groetjes Marlou

• 09 Juni 2010 - 20:52

Thuisfront:

we hebben de video en de foto's bekeken en het ziet er allemaal lekker en erg mooi uit.Lazise is wel ERRUG MOOI!Die gaslucht bij jullie, wordt daar echt niks aan gedaan? Erg linke soep hoor.Heel fijn dat het weer beter met je gaat en wij beginnen nu al de dagen af te tellen.We kijken met plezier naar je volgende verhaal uit. xx Papa en mama

• 10 Juni 2010 - 15:02

Jacco En Eef:

Hé zus,

heb net ff de foto's op de site gezien, ziet er leuk uit! Ook dat van Gardaland, grappig, wist helemaal niet dat er nog een movieland was. Leuk hoor. Hier alles nog steeds ok. Eef krijgt wel steeds meer last van de hitte, maar dat schijnt bij de zwangerschap te horen. Nog heel even, en dan wordt je tante, spannend hè! We houden je op de hoogte!!

Groetjes Jacco en Eef

• 10 Juni 2010 - 16:59

ERICA EN GIJS!!!:

HALLO!!!

Foto`s zien er leuk uit! Leuk ook een filmpje te zien!
    Fijn te lezen dat het weer beter gaat!
    Goed dat je de echte havanas gekocht heb wat voor een kleur zijn ze? En waren ze erg duur ik heb witte maar moet echt wel wennen aan het stukje van de teen slipper. Doet nog wel zeer!
    Met Gijs alles goed helaas gezakt voor zijn theorie :(( hopen dat hij snel een herkansing kan doen! Wat vond je van de foto`s van mijn nieuwe locatie??
    Nog 5 dgn werken en dan heb ik lekker vakantie HEERLIJK!!!

TOT SNEL!!!!

X