Nu is het wel weer genoeg.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Nu is het wel weer genoeg.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Nu is het wel weer genoeg..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

17 Juni 2010 | Italië, Salionze

God te god, het komt momenteel met bakken de lucht uit. Echt noodweer is het nu, terwijl gisteren in de middag de boel weer opklaarde en iedereen dacht dat het vandaag wel weer goed zou zijn. Nou niet, dus en dan lees ik van Frankrijk waar modderstromen etc zijn. Had ik niet eens meegekregen. Tjonge jonge, zit je dan in je tent en je kan niets doen en hopen dat er geen schade en dan vooral waterschade zal zijn. Het klinkt ook nog niet alsof het minder gaat worden, het waait flink dus we blijven hopen dat het zo overgaat maar ik denk het niet. Gisteren overdags regende het ook flink en later in de middag werd het weer wat minder. Eergisteren avond was ik uitgenodigd voor een diner voor vrijwilligers en oudsoldaten door een klusjesman van hier. Ondanks dat ik er niet zoveel zin in had was het fantastisch. Er gingen nog wat mensen mee en we kwamen er rond half 9 en de meloen met parmaham stond al klaar. Flessen wijn en water op tafel en eten ongelofelijk zo veel. Denk wel een gang of met oa risotto, tortelini, nou zo vers heb ik m nog nooit gegeten. Schijnt ook specialiteit te zijn van Valeggio Sul Mincio waar we waren. Toen nog 2 keer vlees en sla en kaas na en een toetje en koffie en likeur. We waren om 12 uur klaar met eten, ongelofelijk!! Gisterenochtend met Paul en Marcia naar Il Leone geweest en dat is een groot winkelcentrum, we waren einde van de dag weer terug. Gisteravond nog even naar de bar geweest, maar was erg rustig. Toen hebben we nog gescrabbeld en dat was erg leuk. Maar ga zo even naar buiten kijken want de regen wordt steeds erger en harder, shit zeg. Nou allemaal tot snel en hopelijk dan vanuit een zonnig Italie, want het is nu alles behalve dat
Ciao

• 17 Juni 2010 - 20:28

Miekedeboer:

hoi heidi,gelukkig dat je het fijn vindt daar in italie,een goede keuze heb je gemaakt.geniet ervan ook als je ouders komen leuk toch.groetjes uit driel.

• 17 Juni 2010 - 22:36

Je Broer En De Rest:

Hé,

als je maar zorgt dat dat takke weer bij jullie blijft, wij hoeven het niet hoor!!!!!

Groeten uit een heerlijk zonnig en binnenkort waarschijnlijk zeer nat Elst

• 17 Juni 2010 - 23:05

Thuisfront:

Zo te lezen is de regen van Frankrijk jullie kant op gekomen maar je zult zien...zondag wordt het weer zonnig want we hadden toch zongarantie?? Wel balen voor jullie allemaal dat slechte weer!! Maar.....wel leuk om te lezen dat het etentje gisteren geslaagd was, zag er allemaal lekker uit en als het ook zo gesmaakt heeft dan is het maar goed dat je er naar toe bent gegaan, want meestal is het zo, als je geen zin hebt om te gaan is het dubbel zo leuk.Groetjes uit een fris maar droog Driel.
    Papa en mama

• 19 Juni 2010 - 11:14

Marjolein:

hoi, wat leuk dat je het naar je zin hebt in Italie.

En je krijgt bezoek van je familie. leuk zeg! geniet er met zijn alle van!

groetjes Marjolein

(collega van je zus)

• 19 Juni 2010 - 16:35

Corine:

Hey heidi,
    Het is gelukt hoor ik heb je foto's kunnen bekijken (comp. grrr)
    Leuk om te zien waar je zit en je ziet er goed uit!!!
    Veel plezier met je familie morgen.
    Groetjes Corine

• 20 Juni 2010 - 18:04

Tamara:

Inmiddels zullen je ouders en je zus aangekomen zijn, toch wat zonneschijn tijdens dat slechte weer:-( Wilde jullie echt heel veel plezier wensen en geniet van jullie weekje samen!!

• 21 Juni 2010 - 19:28

Buufje:

Haaaiiii Heidi.
    Nou ik hoop dat als papa-mama en Erica nu bij jou zijn beter weer hebben. Het zou zonde zijn van de vacantie.Leuk buurtfeest gehad en de foto's die ik gemaakt heb stuur ze nog wel op naar jou msn mail.De buurtjes van 52 zijn in frankrijk op de camping in de buurt van de camping waar de modderstroom is geweest,maar alles is goed met ze. nou meid geniet met je ouders en zus en xxxxxjes van buufje.

• 23 Juni 2010 - 20:46

Korrie Huijgen:

Ha die Heidi, heb ik zo beloofd om even te mailen tijdens het verblijf van pa en ma, maar ja, het is mooi weer geworden in Nederland(hopelijk)bij jullie ook. Ze kwamen in eerste instantie voor de zon naar Italie toch? Of ook een beetje voor jou?Ik hoop maar dat ze het goed naar 't zin hebben bij jou. Heb je nu zelf ook wel wat vrije tijd?En pa wil natuurlijk morgenavond wel "Nederland"zien he, wie niet? Nog fijne dagen met z'n 4ren daar en ik krijg wel verslag als ze terug zijn. Trouwens, ik kreeg een mailtje dat de baby van Wendy geboren is. Ik weet alleen nog niet wat het is, wanneer het geboren is en hoe het heet. Ga ik nu effe uitvorsen.Doei, doei. Liefs van Kor voor jullie 4.